Total Pageviews

Wednesday 4 March 2015

#Review Elianto - Brilliant Riche Lip Colour - 02 Blomming


Elianto - Brilliant Riche Lip Colour - 02 Blomming

Kenapa tiba-tiba aku nak buat review yang tak disponsor? Because I'm in love with this lip colour! Aku memang suggest sangat-sangat korang cuba lip colour ni. Nampak macam lip gloss kan? Actually ni matte okay. Sekali pakai tahan sampai malam. Tak payah nak touch up kecuali bila kita makan makanan berminyak. Daripada dulu lagi aku suka pakai produk-produk Elianto contohnya macam eye shadow sebab warnanya sangat pure dan cantik. 

Merata cari lipstick matte yang sesuai dengan warna kulit dan bibir tak nampak kering. Pergi Sephora pun sama juga macam tak best je colour-colour yang menarik perhatian. Akhirnya ke Elianto terus jatuh cinta. Officemate aku cakap, dari jauh dah nampak aku sebab bibir aku macam traffic light! Berani korang ya.. haha.


Traffic light ke? 

Mana ada macam traffic light. Lepas aku pakai, ada je yang tanya kat mana beli dan ajak aku pergi beli sama-sama. Besar tak impact bibir traffic light aku dalam office ni? haha.. Harganya sangat murah sebab tu rasa macam nak beli banyak-banyak buat stok tapi dah sekali sehari je pakai, mesti lah tahan lama.




Kalau takde masa nak pergi booth Elianto, korang boleh beli secara online. Nampak tak harga mampu milik tu. Jom beli! 


No comments:

Post a Comment