Total Pageviews

Friday 13 March 2015

Azam Tahun 2015 Dah Tercapai




Dah masuk bulan March tapi baru nak hupdet AZAM TAHUN BARU kan! 

Actually azam tahun baru aku adalah untuk menjadi Ejen Insurans MAA TAKAFUL.
Bulan Februari aku ambil exam TBE di Petaling Jaya dan sekali klik aku lulus exam tu! Berdebar tak payah cakap lah masa selesai jawab 100 soalan lepas tu nak klik pulak butang Result. Mak aaihhhhh berdebar berpeluh-peluh dahi. Dengan redha nya aku tekan jugak, rasa nak lompat-lompat sebab LULUS!! Alhamdulillah.. usaha selama 2 hari bersengkang mata baca note ekonomi syariah yang memang aku langsung haram takda basic langsung. Yela masa baca note, apa ni Tabaruq, Hibah & lain2. Nasib baik tunang I ada basic ekonomi syariah tauuu (mengada sangat). 

Niat aku nak tambah pendapatan untuk jangka masa panjang. Selain tu nak tolong rakan-rakan yang tak mampu nak bayar bil hospital yang makin melambung sejak akhir-akhir ni dengan keadaan kesihatan & persekitaran kita yang xberapa nak healthy. 

Hari ni aku officially seorang Ejen MAA TAKAFUL (T58493M) berdaftar. So kepada rakan-rakan blogger kalau nak khidmat nasihat seorang Ejen MAA TAKAFUL, bole pm sy di 017-5874060 ya..

Mmuaaachhhhh (*-*)





No comments:

Post a Comment