Total Pageviews

Monday 19 September 2016

SugarBelle Matte Lip Cream

Assalamuaikum.. 

Lamanya tak update blog. Maklumlah busy menguruskan anak yang makin aktif.. Hehehe.. 

Anyway nak tanya ni siapa pernah dengar tentang matte lip cream SugarBelle? Alaa.. Yg founder dia Belle Al-Yahya (Bella Ammara) dan Eyqa Sulaiman (Sugarscarf) tu.. 

Aku mula saje lah nak beli sebab ak memang suka sangat matte lipstik sebab tahan lama. Bila cuba je SugarBelle ni terus aku jatuh cinta gitu sebab warna-warna dia sangat best dan paling penting tahan lama. Aku cuba warna Sugar Pink macam kat bawah ni.. 


Then bila aku dah jatuh cinta terus aku daftar jadi ejen.. Hehehe.. So now aku nak promo lah sesiapa yang nak cuba dan beli boleh lah order pada aku.. So dibawah ni adalah warna-warna yang korang akan suka. Tapi aku nak share apa yang best dulu SugarBelle ni: 

1. Tahan lama (matte)
2. Ada bau flowery + candy
3. Senang dibasuh dengan air semasa nak berwuduk
4. Halal
5. Soft texture
6. KKM approval & manufactured in Korea 

Range harga adalah mengikut warna dari RM49 & RM59

























8 comments:

  1. singgah sini...
    dah jadi agen ya...
    InsyaÁllah..nanti nieyl nak order lipstik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u nieyl..

      Nak order boleh whatsapp sy ye 0175874060

      Delete
  2. Cantik-cantik warna Sugarbelle.. Nak kene beli jugak ni satu.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe thank u lea..

      Nak order boleh whatsapp sy ye 0175874060

      Delete
  3. Di Indonesia ada enggak ya? cantik-cantik banget warnanya. Paling suka Love Struck sama Sand Storm. Sexy sekali warnanya <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum ada lagi disana. Jika kamu mau, saya bisa pos ke indonesia

      Delete
  4. Menariknya semua colour matte die

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum maaf jika lewat tempat ini saya publikasikan kisah sukses saya.. senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini. barangkali ada teman-teman yang sedang kesulitan masalah keuangan. Beberapa waktu yang lalu perusahaan percetakan saya dirundung hutang yang cukup besar. Hal itu di akibatkan melonjaknya harga kertas dan tenaga upah yang harus saya bayar kepada para karyawan saya. Sementara itu beberapa tender yang nilainya cukup besar gagal saya menangkan. Akibatnya saya harus menjaminkan mobil saya untuk meminjam hutang dari bank. Namun hal itu belum cukup menutup devisit perusahaan. Bahkan pada akhirnya rumah beserta isinya sempat saya jaminkan pula untuk menutup semua beban hutang yang sedang dilanda perusahaan. Masalah yang begitu berat bukan mendapat support dari istri justru malah membuat saya bersedih bahkan sikapnya sesekali menunjukan rasa kecewa. Hal itu di sebabkan semua perhiasan yang sempat saya hadiahkan padanya turut saya gadaikan. Disaat itulah saya sempat membaca beberapa situs yang bercerita tentang solusi pesugihan Danah Gaib 3M dari MBAH SUROPALA dan akhirnya saya menghubungi beliau. Kata MBAH SUROPALA pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan Danah Gaib. Tanpa pikir panjang semua petunjuk MBAH saya ikuti dan hanya 3 hari. Alhamdulilah akhirnya danah gaib yang saya minta benar benar ada di rekening saya. Perlahan hutang-hutang saya mulai saya lunasi. Perhiasan istri saya yang sempat saya gadaikan kini saya ganti dengan yang lebih bagus dan lebih mahal harganya. Dan yang paling penting bisnis keluarga yang saya warisi tidak jadi koleps. Jika ingin seperti saya silahkan minta bantuan kpd beliau karna cuma beliau yg behasil membantu saya telpon MBAH SUROPALA di nomer +6285~319~483~234 semoga bisa bermanfaat kpd anda.


    ReplyDelete