Total Pageviews

Monday, 19 September 2016

SugarBelle Matte Lip Cream

Assalamuaikum.. 

Lamanya tak update blog. Maklumlah busy menguruskan anak yang makin aktif.. Hehehe.. 

Anyway nak tanya ni siapa pernah dengar tentang matte lip cream SugarBelle? Alaa.. Yg founder dia Belle Al-Yahya (Bella Ammara) dan Eyqa Sulaiman (Sugarscarf) tu.. 

Aku mula saje lah nak beli sebab ak memang suka sangat matte lipstik sebab tahan lama. Bila cuba je SugarBelle ni terus aku jatuh cinta gitu sebab warna-warna dia sangat best dan paling penting tahan lama. Aku cuba warna Sugar Pink macam kat bawah ni.. 


Then bila aku dah jatuh cinta terus aku daftar jadi ejen.. Hehehe.. So now aku nak promo lah sesiapa yang nak cuba dan beli boleh lah order pada aku.. So dibawah ni adalah warna-warna yang korang akan suka. Tapi aku nak share apa yang best dulu SugarBelle ni: 

1. Tahan lama (matte)
2. Ada bau flowery + candy
3. Senang dibasuh dengan air semasa nak berwuduk
4. Halal
5. Soft texture
6. KKM approval & manufactured in Korea 

Range harga adalah mengikut warna dari RM49 & RM59

























7 comments:

  1. singgah sini...
    dah jadi agen ya...
    InsyaÁllah..nanti nieyl nak order lipstik.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u nieyl..

      Nak order boleh whatsapp sy ye 0175874060

      Delete
  2. Cantik-cantik warna Sugarbelle.. Nak kene beli jugak ni satu.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe thank u lea..

      Nak order boleh whatsapp sy ye 0175874060

      Delete
  3. Di Indonesia ada enggak ya? cantik-cantik banget warnanya. Paling suka Love Struck sama Sand Storm. Sexy sekali warnanya <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum ada lagi disana. Jika kamu mau, saya bisa pos ke indonesia

      Delete
  4. Menariknya semua colour matte die

    ReplyDelete