Total Pageviews

Tuesday 30 June 2015

Husband cum Chef

Assalamualaikum...

Lama rasanya tak update blog ni. Tapi baru tak update 2 minggu je kot.. haha.. Macam mana korang puasa? Okay ke? Dah pergi banyak buffet ramadhan? Di hotel?

Puasa tahun ni pertama kali ada suami dan suami aku pula Chef di Kafe Chendana, IDFR KL. So, of course lah aku berbuka puasa bersama-sama suami di IDFR. Banyak gila hidangan sampai rambang mata tak tau nak pilih apa. Tapi tiap hari aku akan makan satay ayam sebab superrrr sedapppp. Sumpah lepas puasa aku tak nak makan satay sebab sebulan melantak masa bulan ramadhan ni.

Percaya tak yang buffet ramadhan ni hanya RM45 per pax! Murah gila kan dah la tengah-tengah KL. Sebelum ni aku banyak berbuka kat hotel yang harganya memang mahal dan makanan tak sedap mana pun. Tapi aku mengaku yang dekat IDFR ni memang makanan sedap-sedap, lebih dari 100 juadah berbuka dengan harga yang murah. Bukan below expectation kalau murah ya. Tapi memang sangat berbaloi. Bukan support suami noooo... hehehe



Husband cum Grilled Lamb Chef















Contact nombor di atas untuk booking :)















No comments:

Post a Comment