Total Pageviews

Thursday 14 May 2015

Medical Card MAA TAKAFUL Termurah & Terbaik di Malaysia

Aku tahu ramai yang takda medical card lagi kan? Korang tahu apa kelebihan ada medical card? Instant cash bila masuk hospital! Kos perubatan semuanya ditanggung oleh syarikat insurans itu sendiri. 

Tapi sejauh mana korang buat pembandingan dan analisis untuk dapatkan medical card terbaik dan termurah. Buat apa bayar mahal-mahal kalau kelebihan yang diberi dalam pelan tak berbaloi dengan apa yang kita bayar.

Pertama.. Aku nak bagitahu dulu apa kelebihan MEDICA 2015 daripada MAA TAKAFUL:

1. 20% Diskaun pada tahun ke-2 jika tiada tuntutan pada tahun pertama
2. Pembaharuan dijamin sehingga umur 80 tahun
3. Manfaat seumur hidup tanpa had
4. Rawatan kanser & dialisis buah pinggang seperti yang dicaj
5. Tiada Ko-Takaful. 100% bil hospital ditanggung
6. 6 Pelan komprehensif
7. Pendapat perubatan kedua
8. Bantuan perubatan antarabangsa
9. RM 5000 manfaat khairat kematian
10. 94 panel hospital seluruh negara

Paling best ialah MAA TAKAFUL menyediakan 4 mod pembayaran bagi memudahkan pelanggan. Dibawah adalah contoh pengiraan mengikut umur dan jantina. (Caruman termasuk GST 6%)





Dibawah ni aku lampirkan jadual caruman TAHUNAN, SETENGAH TAHUNAN, SUKU TAHUNAN & BULANAN. Beserta itu juga pada setiap jadual aku lampirkan juga dibawahnya jadual 20% diskaun pada tahun ke-2 jika tiada tuntutan pada tahun pertama. 













FARIDA BADARUDDIN
MAA TAKAFUL
KL BRANCH
0175874060

1 comment:

  1. saya wanita, berusia 24 tahun. berapa yang di syorkan jika mahu ambil medical card. apa benefit based on pelan yang di paparkan?

    ReplyDelete