Total Pageviews

Monday 13 April 2015

Fesyen Baju Terkini Wanita

Siapa suka shopping di Zalora? Tipu lah tak suka kan.. Rambang mata dok tengok 'Eh.. cantiknya peplum ni, cantiknya jubah ni' & blah blah blah.. hehehe.. Sebagai WANITA yang dilahirkan dengan nafsu shopping, of course Zalora adalah diantara hub shopping pilihan aku. 

Tapi tau ke korang trend fesyen baju terkini wanita unutk tahun 2015 ni? Mesti ada yang xnak ketinggalan zaman tapi masih nak tutup aurat kan. Oleh kerana sifat fesyen itu sendiri yang sangat dinamik dan sentiasa berubah, tidak hairanlah trend pakaian yang sedang popular dalam pasaran sentiasa menjadi pilihan untuk diketengahkan. Malah semua orang tahu apa yang popular pada hari ini, tidak semestinya akan menjadi pilihan pada hari esok. Kebiasaannya sesuatu trend itu tidak akan kekal lama menjadi pilihan melainkan ianya diberikan sentuhan baru yang lebih segar dan terkini untuk terus kekal relevan dalam pasaran.

Okay.. sekarang aku nak bawa korang cuci mata ke FESYEN BAJU TERKINI WANITA 2015. 

1. Dress Peplum 

Baju dress peplum adalah trend yang telah menjadi pilihan ramai wanita beberapa tahun yang lepas namun popularitinya berada di puncak pada tahun 2014. Apa yang boleh dilihat the added flounce memberikan bentuk yang lebih menonjol untuk rekaan koleksi peplum dress 2015.





2. Stuctured Crop Top

Structured crop top menjadi pilihan banyak jenama hebat untuk musim ini. Ianya boleh digayakan dengan hampir apa sahaja seperti skirt yang menawan dan slouchy pants. 



3. Pre-knotted Top 

Pre-knotted top ialah tentang oversized women tops tetapi diberikan sentuhan rekaan yang lebih lembut dengan stail yang lebih segar. Ianya merupakan pilhan yang baik untuk tampil elegan walau ke mana jua. 









No comments:

Post a Comment